Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Selftest pro automatický průmyslový tester
Kyselý, Tomáš ; Dušek, Martin (oponent) ; Povalač, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o testovací stanici ve společnosti NXP Semiconductors, pobočkou v Rožnově pod Radhoštěm. Popisuje nejprve samotnou testovací stanici a její možnosti při testování softwarových knihoven. Poté popisuje automatický selftest této stanice a jeho dílčí kroky. Práce má sloužit také jako dokumentace k selftestu pro vnitřní účely firmy.
Senzory plynů, jejich konstrukce a testování
Pytlíček, Zdeněk ; Boušek, Jaroslav (oponent) ; Prášek, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problematikou senzorů plynů, jejich konstrukcí a metodikou testování. Základním zaměřením práce je návrh a realizace stanice pro jednoduché testování vodivostních senzorů plynů. Celá stanice je koncipována jako virtuální měřicí přístroj ovládaný prostřednictvím PC v prostředí LabView. Stanice umožňuje míchání libovolných dvou plynů na požadovanou koncentraci a měření základních vodivostních charakteristik tlustovrstvých a tenkovrstvých senzorů plynů. Centrální komunikační rozhraní a modulární koncepce umožňují do budoucna snadné rozšiřování možností celého zařízení. Najednou je možné testovat až 8 senzorů umístěných ve dvou pouzdrech typu TO-12.
Fyzický model nápravy pro testy odpružení
Bělunek, Matěj ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh fyzické celonápravové testovací stanice, společně s virtuálním dynamickým modelem, sloužící pro testy odpružení automobilů. Celonápravový neboli poloviční model vozidla je odpovědí na problémy systémových nepřesností nejčastěji používaného modelu závěsu kola, a vysoké náklady zkoušek reálných vozidel. Motivací návrhu nové testovací stanice a jejího virtuálního dynamického modelu je možnost testovat a optimalizovat vlastnosti odpružení vozidla snadno, rychle a dostatečně přesně za nízké náklady. Existující řešení ve většině případů substituuje reálné prvky zavěšení (náprava) a kola vozidla náhradními tělesy, což vede k odklonu od reality. Nová testovací stanice je navržena na základě rozboru současných řešení fyzických modelů a vůči splnění vytyčených požadavků. Tester nahrazuje vozidlo Škoda Fabia I Hatchback a využívá jeho skutečné zadní nápravy a prvků odpružení. Sestavená stanice, resp. její funkčnost, je úspěšně experimentálně ověřena. Vytvořený virtuální dynamický model v programu ADAMS je identifikován vůči navrženému testeru, přičemž získané výsledky simulací jsou porovnány s daty z proběhlého experimentu. Na základě splnění predikcí ověřovacího experimentu a výsledků virtuálního modelu, je možné konstatovat, že navržená stanice dostatečně reflektuje reálné chování odpružení nahrazovaného automobilu a je připravena na další testování pružících a tlumících vlastností zavěšení kol vozidel.
Stanice pro zkoušky odpružení jízdních kol
Volánka, Lukáš ; Růžička, Bronislav (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem stanice pro zkoušky odpružení jízdních kol. V současnosti se stále vyvíjejí nové technologie odpružení, a to obzvláště u horských kol, které jsou určeny do velmi náročného terénu. Pro tento vývoj nových technologií je nutné mít vhodnou stanici, která umožňuje experimentální ověřování jízdních vlastností, a to ideálně v laboratorních podmínkách. Klíčové vlastnosti, které je možné u kola vyhodnocovat, jsou komfort jízdy a grip neboli přilnavost. Navržená stanice využívá válcového simulátoru vozovky umístěného pod testovaným závěsem (kolem). Na obvod simulátoru jsou umísťovány překážky, které při přejetí excitují do kola vibrace, čímž je napodobena jízda po hrbolaté cestě. Na stanici je možné hodnotit vlastnosti předního i zadního zavěšení, přičemž kolo je do stanice upnuto vždy za osu netestovaného závěsu. Hmotnost jezdce je při testech nahrazena pomocí přídavných závaží, umístěných na nosiči, který spojuje sedlovou a hlavovou trubku kola. Přídavná závaží je možné posouvat pro napodobení různých poloh cyklisty při jízdě. Ke zkušební stanici byl vytvořen virtuální dynamický model, díky kterému jsou experimenty mnohem efektivnější. Simulační model byl navržen a otestován v softwaru MSC Adams. Zkušební stanice společně s virtuálním modelem tvoří jednoduchý nástroj, který umožňuje rychlé a efektivní testování kvality odpružení jízdních kol.
Fyzický model nápravy pro testy odpružení
Bělunek, Matěj ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh fyzické celonápravové testovací stanice, společně s virtuálním dynamickým modelem, sloužící pro testy odpružení automobilů. Celonápravový neboli poloviční model vozidla je odpovědí na problémy systémových nepřesností nejčastěji používaného modelu závěsu kola, a vysoké náklady zkoušek reálných vozidel. Motivací návrhu nové testovací stanice a jejího virtuálního dynamického modelu je možnost testovat a optimalizovat vlastnosti odpružení vozidla snadno, rychle a dostatečně přesně za nízké náklady. Existující řešení ve většině případů substituuje reálné prvky zavěšení (náprava) a kola vozidla náhradními tělesy, což vede k odklonu od reality. Nová testovací stanice je navržena na základě rozboru současných řešení fyzických modelů a vůči splnění vytyčených požadavků. Tester nahrazuje vozidlo Škoda Fabia I Hatchback a využívá jeho skutečné zadní nápravy a prvků odpružení. Sestavená stanice, resp. její funkčnost, je úspěšně experimentálně ověřena. Vytvořený virtuální dynamický model v programu ADAMS je identifikován vůči navrženému testeru, přičemž získané výsledky simulací jsou porovnány s daty z proběhlého experimentu. Na základě splnění predikcí ověřovacího experimentu a výsledků virtuálního modelu, je možné konstatovat, že navržená stanice dostatečně reflektuje reálné chování odpružení nahrazovaného automobilu a je připravena na další testování pružících a tlumících vlastností zavěšení kol vozidel.
Selftest pro automatický průmyslový tester
Kyselý, Tomáš ; Dušek, Martin (oponent) ; Povalač, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o testovací stanici ve společnosti NXP Semiconductors, pobočkou v Rožnově pod Radhoštěm. Popisuje nejprve samotnou testovací stanici a její možnosti při testování softwarových knihoven. Poté popisuje automatický selftest této stanice a jeho dílčí kroky. Práce má sloužit také jako dokumentace k selftestu pro vnitřní účely firmy.
Senzory plynů, jejich konstrukce a testování
Pytlíček, Zdeněk ; Boušek, Jaroslav (oponent) ; Prášek, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problematikou senzorů plynů, jejich konstrukcí a metodikou testování. Základním zaměřením práce je návrh a realizace stanice pro jednoduché testování vodivostních senzorů plynů. Celá stanice je koncipována jako virtuální měřicí přístroj ovládaný prostřednictvím PC v prostředí LabView. Stanice umožňuje míchání libovolných dvou plynů na požadovanou koncentraci a měření základních vodivostních charakteristik tlustovrstvých a tenkovrstvých senzorů plynů. Centrální komunikační rozhraní a modulární koncepce umožňují do budoucna snadné rozšiřování možností celého zařízení. Najednou je možné testovat až 8 senzorů umístěných ve dvou pouzdrech typu TO-12.
Optimalizace zkušebních programů vstřikovacích čerpadel vznětových motorů
Jirka, Lukáš ; Šťastný, Daniel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Optimalizace zkušebních programů vstřikovacích čerpadel vznětových motorů“ je zaměřena na proces testování vysokotlakých vstřikovacích čerpadel CP3 z hlediska jejich správné funkce. Samotné čerpadlo, které je nedílnou součástí systému Common Rail je jedním z nosných produktů firmy Bosch Diesel Jihlava. Práce se v první části zabývá představením vlastního čerpadla, především však podrobným popisem jeho funkčního testování na zkušební stanici montážní linky. Druhá část je úzce propojena s rozborem a analýzou dat získaných během samotné funkční zkoušky jednotlivých typů čerpadel CP3. Následně jsou navrženy možnosti zkrácení délky testovacích programů, díky čemuž je možné příznivě snížit vytíženost zkušební stanice vzhledem k taktu montážní linky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.